2014. június 9., hétfő

Soha meg nem száradó lakk?! :OO

Sziasztok!
Megint egy lakkot szeretnék tesztelni. Szombati nap folyamán tettem rá szert egy kínai üzletben.
Úgy gondolom hogy Nekem még nem, vagy alig volt problémám a kínais lakkokal. Sajnos az első csalódásom az ez a lakk volt. Próbálom nem lehúzni magát a lakkot, viszont alig-alig van jó tulajdonsága.


SHC (?!) márkájú, az árnyalata pedig a 97. 
Életemben nem hallottam még erről a márkáról, viszont gyönyörű lakkjai voltak, ahogyan az állványom láttam. De csak ez a meseszép hatalmas glitteres, csillámos lakk jött velem haza.
Mint látjátok gyönyörű szép!
Először 5 féle színű alapon próbáltam ki, de a fekete alapon tetszett a legjobban. Ezért felkentem újra feketére, élesben.
Halászgatós lakk. Egyetlen, de tényleg egyetlen glittert sem visz fel az ecset. Kénytelen voltam fogpiszkálóval egyesével felrakosgatni őket.
Nem szárad meg!! Reggel 9-kor kentem fel, (vagyis az átlátszó lakkot felkentem az üvegből, a glittereket megcsak rárakosgattam..) és délután 3-kor vettem ki a megsült pizza tésztát a sütőből, és akkor maszatoltam el.  Én személy szerint nem találkoztam ilyen lassú száradási idővel rendelkező lakkal. 
Hihetetlenül sajnálom hogy nem vált be, mert szinte szerelem volt első látásra.
Valószinűleg úgy fogom használni hogy a még meg nem száradt alapba belenyomkodom a csillámokat és fedőlakkot teszek rá. Hisz kidobni még sincs szívem :'(


Hál' Istennek a fekete lakkom is felmondta a szolgálatot, így azt sem tudtam normálisan felkenni.









xoxo: Mc

Nektek van olyan lakkotok amelyik egyáltalán nem szárad?




2 megjegyzés:

  1. Kár érte , mert nagyon szép :)
    Nálunk a kínaiban elég furcsa állagú lakkok vannak , és már legalább 1 éve ott állnak a polcon (szerintem)

    VálaszTörlés
  2. Nálunnk szerintem mindig új, minden héten új lakkok vannak kint a polcokon. Rengeteg kínais lakkom van, egy nem vált be eddig, meg ez. De ő többi mind makulátlanul működött :(

    VálaszTörlés