2014. június 3., kedd

Manikűrvadász 9. forduló

Halihó!
Mára a Manikűrvadász 9. fordulóját hoztam el Nektek.
Valami oknál fogva én még soha nem jelentkeztem ebbe a "játékba", viszont mindig jó volt olvasni, hogy ki, mit alkotott a másiktól. Kicsit furcsa, de most én is tagja vagyok :D


Nekem Testvérkódex blogról kellett levadásznom egy manit. Szerencsére nem volt új a blog, ezért is egyszerűbb volt választani. Végigböngésztem újra a bejegyzéseket, és  végül néggyel szemeztem, ami közül sikerült kiválasztani az igazat. Ezt alkottam újra :)
Az eredeti manikűrt  ITT találjátok.


És itt az én verzióm.
Ahogy a képen is láthatjátok 2 ujjra csillámpor került. Az én bénaságomra a hüvelyujj helyett a mutatóujjra került a második csillám díszítés. Ezáltal felbomlott a sorrend :/
A hüvelyujjamra és a középső ujjamra pasztell lilát, majd arra egy Lora csillámos lakkot festettem. A gyűrűsujjamra került a minta, ami mindkét esetben virágok voltak. Nekem egy picit nagyobbra sikerült. :)













Remélem nem gond hogy fél órával hamarabb tettem ki, de 18 órakor már nem lett volna lehetőségem :(


Remélem tetszett az újraalkotás.  :)
Sziasztok! <3





14 megjegyzés: