2014. május 13., kedd

lakkteszt

Sziasztok!
Bocsi hogy tegnap nem volt bejegyzést, de volt valami cucc a nettel, amit keresztapuék kreáltak,így csak este fél 9 körül értük utol a világhálót :D

Most hogy újra itt vagyok, rögtön lakkteszttel kezdek. Még pedig a Lora valahanyas árnyalatú lakkjával. Ha valaki esetleg megtudná Nekem mondani a képen legutolsóként szereplő lakk árnyalatát akkor nagyon szépen köszönöm :)

Legelőször egy másik blogon láttam ezt a lakkot, és eszméletlenül tetszett. Gondoltam bemegyek érte egy közeli eurósba, de ha jobban belegondoltam akkor ami más lányok eurós üzletiben van, az tuti hogy a miénkbe nincs, ezért fölöslegesnek éreztem hogy bemenjek a városba :D
Ám anyumra rábízta ha esetleg járna arra akkor valami lakkal meglephetne. Szerencsémre pont ezzel a lakkal lepett meg :)
Először barátnőm nagyon rövid körmeire kentem fel, és hát hogy az őszintét elmondjam, nagyon-nagyon csúnya volt, így még a száradás előtt le kellett mosni. :/

Végül, hogy tudjak Nektek tesztet írni a lakkról, újból felkentem az én hosszabb körmeimre. És láss csodát, egyszerűen gyönyörű volt! Nagyon nagy kedvencem lett, és még alig-alig száradt meg, de máris érzem hogy mi összetartozunk :D
Száradása megfelelő az első réteg pillanatok alatt megszáradt, és furcsa vagy nem, de én a száradás közben szilva illatot érzek :D 
Nagyon kell figyelni hogy mindössze egy réteget használjunk, mert ha már két réteg rajta van nem lesz szép. 
A mutató ujjam kivételével mindre egy réteget használtam. A mutatóujjamon láthatjátok hogy a két réteg miatt, az alsón lévő csillámok már alig látszanak, mert eltakarja a következő. :(

A tartósságáról még nem tudok nyilatkozni, mert friss lakkozás.










Legyen szép napotok! Sziasztok!

2 megjegyzés: