2014. május 18., vasárnap

lakkteszt Nude álom

Sziasztok!
Minap benéztem a Dm-be, és a már régóta kinézett lakkot dobtam be a kosárkámba. Mégpedig az Essence 104 Sweet as candy lakkját. A testvérem barátnőjének a testvére ( :D ) kapta még születésnapapjára, és ahogy tőle hallottam, egyáltalán nem fedett semmit. Végül csak beadtam a derekam, hisz nagyon régóta kerestem valami szép nude lakkot, és ő tetszett, bár óvakodtam tőle. Megvettem, majd felkentem és 1 rétegben a lehető legrosszabb volt, szinte fedőlakk-szerű "színe" volt.
Két rétegben tökéletes volt, Nekem abszolút tetszik. Halvány rózsaszín színe van, Elődben sokkal szebb mint a képeken. A körömvégek átlátszanak, de ez egy nude lakknál, nem nagy gond. A tartósságáról nem tudok még nyilatkozni. 
Szerintem jó vétel volt:)







[ az a fekete csík a hüvlyujjamnál mindössze egy kis filc maradvány, amit lehetetlen volt eltávolítani :D ]


xoxo: Mc
Melyik a kedvenc nude lakkotok? :))


2 megjegyzés:

  1. Szép :)
    Nekem a kedvenc nude lakkom az Aden 85-ös lakkja :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :)
      Utána nézek, úgy is tervbe van véve az Aden állványok meglátogatása :D

      Törlés