2014. május 5., hétfő

Fehér csoda, új borításban, avagy CR Milk 06

Sziasztok!
Hogy legyen valami változatosság is a blogon, ezért Ma ismét egy lakktesztet hoztam Nektek, mégpedig egy olyan lakkról fogok írni amiről már volt pár hónapja teszt. Ez kicsit értelmetlenül hangzott,hisz miért is írnék kétszer egy lakkról?!
A válasz egyszerű, a lakk színe, árnyalata, száma, és elég sok tulajdonsága megmarad a régi,viszont üveget cseréltek, illetve egy kicsit mintha jobb is lenne a minősége. 
Tehát sok új infót nem fogok tudni mondani, csak amit a régebbi bejegyzésben is írtam róla: Élénk fehér színről van szó.
Ami változást vettem észre a két lakk között az az hogy ez már nem csíkoz! A régi ecsettel nagyon-nagyon csúnyán tudtam felvinni a lakkot. Ezt már kijavították és kapott egy másik ecsetet, így  könnyen felvihető a lakk. A száradása  is sokkal jobb lett, ahogy írtam 15-20 perc bőven szükséges volt ahhoz hogy megszáradjon, most már elég csak 10 perc is. Ilyenkorra már jócskán megszárad.





Remélem tetszett Nektek ez a lakk. Legyen szép napotok! Sziasztok!:) 

2 megjegyzés: