2014. május 31., szombat

CNC pastel colour

Sziasztok!
Sajnos eléggé elkéstem ezzel a bejegyzéssel. Reggel szerettem volna kitenni a mai kihívást, de annyira elcsúsztam hogy késő délután/kora este tájában sikerült géphez jutnom, és így is elég csekély időm van.
A CNC kihívásban most pasztell színekbe kellett hogy boruljanak a körmeink. Elég bonyolult mintát találtam ki erre az alkalomra, de időhiány miatt beértem egy csillámos változattal is.

Pasztell pink alapra az Essence Special Effect topper egyike került két rétegben. A kis, és gyűrűsujjam egész, míg a középső, és mutató ujjamnak egyik sarkába került a csillámból.  Végezetül a hüvelykujjamnak az alsó fele kapott ilyen díszítést. 
Remélem tetszett Nektek ez a köröm, és köszi hogy olvastatok! Sziasztok!
5. Pastel colours

4 megjegyzés: