2014. május 17., szombat

CNC Élénk színek

Sziasztok!
A CNC újabb részével jelentkezem, aminek a címe az élénk színek voltak. Nekem először a neon színek jutottak eszembe, de mivel van olyan téma is, ezért azt az ötletet meghagytam akkora. (Remélem addigra nem felejtem el :D)  Most pedig élénk színekkel dolgoztam. 



Két lakkal dolgoztam, illetve a celluxot is segítségül hívtam.
Alapnak neon pinket használtam, egy rétegben, és hogyha már megszáradt leragasztottam a köröm felületének egy részét celluxszal , és a másik felére pedig egy élénk rózsaszínnel festettem. Egyébként fedőlakk nélkül is nagyon jól nézett ki, mert az egyik szín finise matt volt, a másik pedig fényes. De mivel nem voltak egy szintbe, ezért hogy kiegyenlítsem fedőlakkot használtam.









Puszi: Mc


3. Vivid colours

5 megjegyzés: