2014. április 7., hétfő

Áprilisi körömkihívás

Sziasztok!
Az áprilisi körömkihívás 2. témája a cica volt. Elég érdekes projektnek bizonyult, de amikor a megvalósítására került sor, eléggé elbénáztam. Tudtam mit szerettem volna készíteni, csak miután kész lett, kicsit sem hasonlítottam az elképzeltre. Tehát ez a manikűr a gyengébb munkáim közé tartozik.


Alapnak rózsaszín és piros homoklakkot használtam, és erre készítettem el a mintákat. A hüvelykujjam egy járó cicust szerettet volna ábrázolni. Igen, ezek a pöttyök rajta, a folt lenne.
A mutatóujjamat piros homoklakkal festettem le. Ugyanezzel a színnel a középső ujjamra egy szivecskét készítettem. A gyűrűsujjamra két, szintén "foltos" cicus került egymást mellé. A kisujjamra pedig az egyszerűség kedvéért egy 'CAT!' feliratot alkottam.



Remélem a kis bakim miatt is tetszett a manikűr.
xoxo: Mc




2. Cica

4 megjegyzés: