2014. április 19., szombat

Áprilisi körömkihîvàs



Halihó!
Kinél van olyan jó idõ mint itt? Süt a nap, "meleg" szél fúj. :D


A körömkihívás 4. témája a csibe és a nyuszi volt. Lehetetlen küldetés volt számomra hogy válasszak ezért elkészítettem mind kettőt.


Mint mindig, körömerősítő alappal kezdtem. Ezután három pasztell színt használtam, kéket, zöldet, és rózsaszínt. Ezek felváltva kerültek a körmeimre. Majd díszítőecsetet és fehér lakkot ragadtam és a gyűrűsujjam kivételével az összesre egy nyuszi fejet és fület festettem. Utána piros lakkal és fogvájóval apró szemet rajzoltam neki. Ezután jöhetett a rózsaszín lakk, amivel az orrát illetve a fülében lévő 'bigyót' készítettem el.

A gyűrűsujjamon már megvolt a színes alap. Szintén ecsettel és fehér lakkal dolgoztam. Egy tojáshéjat festettem először, aminek cikk-cakkos a széle. Utána sárgával próbáltam egy csibére hasonlító alakzatot festeni a tojáshéjába. Igyekeztem pihésre csinálni, vagyis hogy nem tökéletesek a szélei hanem olyan pihés...(na, értitek?! :D )
Narancssárgával csőrt, feketével pedig szemet rajzoltam neki.
Végül az összeset fixáltam egy fedőlakkréteggel.







Köszönöm hogy olvastatok! Sziasztok!
4. Nyuszi/csibe

10 megjegyzés: